Friday, 19 August 2005

Er Esben blevet voksen?

I mange år har jeg nu fået skudt i skoene, at jeg ikke er rigtig voksen fordi jeg ikke har drukket kaffe. Det har været tilfældet dels på universitet, dels fra venner og dels fra min retsformand. Men nu er det sket. Efter de første tre uger på ambassaden er jeg røget med på vognen, og nyder med stor fornøjelse en kop kaffe med en enkelt kiks om formiddagen. Tænk, hvad jeg er gået glip af i disse mange år!

Jeg har i øvrigt endelig fået godkendt den eksperimentbaserede opgave jeg skrev sammen med min kammerat Søren Weber om "Forhandling og straf". Der var store problemer med at få den godkendt, da vi fejlagtigt havde skrevet på forsiden, at den indeholdt flere ord end den faktisk gjorde. Ret dumt af os, men det gik i sidste ende og vi fik 11 :o)

1 comment:

Ruth said...

Ahhah. Not only has coffee made a grown-up out of you, but also a healthier one. This according to an American chemist and his research team who said today, that coffee contains large amounts of anti oxidants which fights cancer, Parkinsons and Altzheimer and wakes up your brain and makes it work better.
Whoa, can't wait to hear you brain on coffee, Esben.