Friday, 22 July 2005

Afrejsedag!

Jeg stod op i morges, tændte radioen og gik i bad nøjagtig som jeg plejer - og pludselig slog det mig som et lyn: I dag forlader jeg Danmark og bliver væk i 9 måneder! Det har ikke rigtig føltes virkeligt får nu, men pludselig er det meget hårdtslående og uomgængeligt realitet.

Her til formiddag kommer min mor fra sommerhuset i Slettestrand, og så har vi et par praktiske ting at ordne. I eftermiddag kører vi til Søndre Brarup i Sydslesvig, hvor mine forældre bor, og derefter i morgen tidlig kører vi til Hamborg hvorfra jeg flyver. Brøndby-Silkeborg får jeg desværre ikke set. Første halvleg kan jeg følge pr. SMS i Atatürk lufthavn, men 2. halvlegs resultat må vente til jeg lander i Delhi.

1 comment:

Ruth said...

Hej Esben.
Hmm, nine months eh? A new person is hatched in nine months! Sure hope you keep yourself intact with new layers.
I am so looking forward to pungent notes from you from India, and I am not going to miss you at all, because you will still be in cyberspace, just a little more south than usual.
Dude, you have jumped in with big boots and I applaud you for that. I am sending you a permanent stream of good thoughts.
Lots of love, Ruth and Aage too.